Måndag morgon

Tjabba allihopa är ni vakna ?
Jag vaknade precis nu,idag känner jag för att slappa.Haha men det skule varit skönt,men samtidigt kanske gå på stan med nån en stund också.Vi får se hur det blir. Men oj jag har ju glömt och berätta hur det gick i alla basket matcher.
Med 96 erna gick det jätte bra,vi vann en och förlorade en.Fast vi spelade väldigt bra!
Med 93 erna gick det inte så jätte bra.Vi mötte de bästa laget i serien tror jag de var.Och vi mötte lager två gånger.Nästan precis efter varandra.Men vi kämpa bra!






Bilderna är ifrån 93 matcherna.

Kommentarer
Postat av: martina

vilket nummer e du ?:)

2009-10-19 @ 13:50:13
URL: http://kusiners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0