Hemma från basket matcherna

Hejsan !
Nu har vi kommit hem.Fast vi kom hem sent i går kväll och då hade jag ingen lust att skriva.Har i allafall haft jätte roligt.Jag älskar vårt lag haha! Första matchen förlorade vi med 15p kanske.Men hela laget var trötta och domarna var dom värsta jag någonsin haft ! Dom va katastrof!!!! Men men det är sånnt man får ta ! De var mot Ullvi.Andra matchen spelade vi mot motala.Då vann vi jätte stort 104-13, stackarna, jag tror de laget var  ny börjare,hehe.Men vi sov i två stugor som på ett vandrar hem.Jätte mysigt! Lite bilder kommer nu:

Elin.

Stina gör nått konstigt med munnen,haha.

Elin och Melina i bakgrunden.

Linnea och Emma.

Linda och en boll ;)

Jag och Hanna.

Vi leker =)

Lite tjejer.

Apor!!!!

Vi på båten på väg hem.

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha du fick alf lite bättre bilder än jag xD synd att vi inte fick något på matchen :( <33

2009-10-26 @ 16:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0