skola

hejsan bloggen.
Idag var det skola för mig som gällde . Klassen är snäll tkr jag. Sen var det lustiga att Malin som har spelat i blackebergsdam lag var vikarie på musiken . lustigt va ? För hon hade bytt lag till visby ladies. Det visste ju jag men inte att hon var musik lärare med eller vikarie iallafall. Musiken var väldigt rolig. Jag och Milla sjöng i mickar , vissa spelade piano det flesta spelade juckilele , venne hur det stavas ? Och en kille spelade trummor och en annan elgitarr. Så då sjöng vi alla möjliga låter. Kul faktiskt .Tex. Titanic haleluja, ah med mera.
Nu ska jag gå hejdå .
puss puss !

Kommentarer
Postat av: martina

åh skönt att det gick bra gumman !

du verkar haft det kul , jag älskar dig ! <3

saknar dig nåt så otroligt



2009-03-02 @ 15:52:11
URL: http://martinacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0