Shopping bowling

Hejsan !
Idag har jag gått en massa och gjort en massa !
Förs så gick jag mamma monica och simon till adelsgatan. Där tog vi en fika sen så shoppade vi lite. Jag köpte ett par skor ,två linnen,träningsbyxor träningströja. Sen efter det åkte vi alla ( Simon jag Elin Ella Mamma Pappa Monica Peo ) och bowlade . det var kul . Jag blev nööjd ! hehe !kom faktiskt tvåa av alla . Hahah ! Peo kom först .
Bilder:

Vi på cafet. Jag ser störd ut !

Nya träningskläder. 180 för allt.

Linnerna.150 kr för båda.

MIna nya skor . all star comverse 600kr.
Puuuussss ha de bra !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var en av de bästa poängplockarn i dag Johanna.

Bra jobbat =)

västerås spelar ju i DIV 2

2009-03-15 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0