Vad jag gjort

Vad har jag varit hela helgen?
Jo....jag har varit lite överallt.Fredags så shoppade jag med pauline direkt efter skolan.Hittade som sakt skolavslutningskläder.Woow jag är bäst.Har ju letat som en dåre.Sen efter såv pauline hos mig.Dagen efter asså lördag var jag med Pauline och Linnea.Vi cyklade ner till Almedalen och hade det mysigt och solade och åt lite sockerkaka vi hade med oss.Sen så smsade Ida att hon var på glassmagasinet så vi gick dit och tog en glass med henne.Sen skulle typ Pauline hem så då var jag med Linnea.Sen skulle jag sova hos farmor.Aa sen så idag så skulle vi käka på en resturang.Sen gick vi tre kilometer.Duktiga mig va!Japp det var de de.Så nu är jag här.OMG om 4 dagar är det SKOLAVSLUTNING!!!!!!! Kommer åka till stockholm nästan precis efter.Ska bo hos underbara Zara !Längtar.

Hihi Linnea och Pauline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0