Love it or leave it




♥  Naglar i härliga färglada färger.. Det är så himla sommrigt med knalliga färger tex som, rosa turkost gult eller nått annat kul.
♥ Tunikor/långa stora tröjor.. Det är så skönt att bara slänga på sin en somrig färglad tunika efter beachen.
♥  Flippflopps.. Det är så lätta att bara trampa i ett par flippflopps,och på strander får man inte in en massa jobbig sand i skorna,och så blir det inte så varmt.Sen så kan man ju gå i vattnet med dom,om det är klibbig botten eller stenig.



 ♥ Varma jobbiga fullproppade bussar.. Det kan vara bland det värsta som finns på sommaren.Man känner verkligen att man håller på att kvävas av värmen.Men som tur var åker jag nästan aldrig buss nu.
♥  Långt hår på sommaren.. jag vet jag har det men det är så jobbigt, 1 det torkar aldrig. 2 det blir varmt och klibbigt i i solen. 3 Trasligt när man kommer ur badet.
♥  Bikini rand.. inte det finaste, men ett tips byt bikini ofta och variera dig,då får man aldrig en riktig bikinirand.

Kommentarer
Postat av: my

haha

jag älskar bikinirand ;D

elr inte alltid men ofta ;P

2009-07-02 @ 19:26:17
URL: http://mypis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0