idag

hejhej ,
Idag spelade ju jag match som sakt , asså det gick verkligen piss för oss , ingen spelade speciellet bra särskilt inte jag :S . aja det blev 45-11 till solna , haha verkligen inte bra . Men sen efter matchen åkte jag mamma pappa ella till en thailandsresturang , jätte gott . sen efter det så skulle vi titta på hockey , mammas halv bror ( 20 år ) spelade i sudret , asså sudret är ett lag från gotland
Det var sudret mot ekerö , hejar förstås på gotland för att christian (mamms bror dårå) spelar där .Det gick nte så bra där heller det förlorade med 8-10 .
Sen mitt i matchen var jag och pappa tvungen att åka till en annan match. Då skulle vi möta Järva , det gick faktiskt bra ;D
Vi vann , fast det blev 2 förlängningar . jag är faktiskt väldigt nöjd . Det var såhär att det var 12 sek kvar av matchen och järva ledde med 2 p , sen så var det så att jag fick skjuta straff kast för en faoula (stavning ? ) på mig , om jag hade missat hade vi nog förmodligen förlorat , om jag hade missat bara en hadse vi nog också förlorat , så jag kände verkligen pressen !!! haha benen lixom skakade , men det gick bra satt båda , så det blev förlägning , i den första blev det lika sen i den andra vann vi med 3 p.
Sen efter matchen åkte jag och pappsen hem , sen åt middag och sen duschade jag , aa och nu sitter jag här.
Puuuussss / johanna maja annie petersson

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Bra jobbat Johanna min!!

2009-02-10 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0