Heey!

I morgon är det skola för min del.Men börjar nio och slutar kvart över 11.Har bara spanska lektioner.Bara för att några i min klass har jobbat spanska i ett år och vissa inte.Lite svårt att förklara men jaja.Så ska träna lite.Det är inte så jobbigt ganska okej :D Men snart ska vi äta,väldigt sent men så blir de ibland.Har varit i burgsvik när jag inte har kunnat blogga.Åh jag älskar Burgsvik,jag vet inte riktigt varför men de e så mysigt kul med mera!Vi var på speling värsta draget och så.Sen har vi ätit thaimat.Och massa annat.Puss!

Gillade Vanessa hudgens fina klänning!

Kommentarer
Postat av: kimberly ♥

vill du se videos från Måns Zelmerlöws konsert på grönalund så kika in i min blogg ;D<3

2009-08-16 @ 23:19:54
URL: http://kimloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0