öva på bröllop

hejsan hejsan , Nu är det såhär att jag ska sjunga på ett bröllop i april , det e min gamla fritidslärare kamilla som gifter sig , Det var så att på skolavslutningen kom hon fram till mig och frågade fall jag ville sjunga ,vem backar lixom ? Jag fick bestämma en låt jag ville sjunga och hon bestämde en , jag ville sjunga : When you say nothing at all. Hört talas om den ? Och hon tyckte att jag skule sjunga : Det vackraste , så idag har jag och mamma övat på att sjunga de låtarna. Det gick bra.  Någon gång kankse jag kan läga in en video på när jag sjunger elr nått ?
Puss / johanna
   

Kommentarer
Postat av: Cassandra

ja snälla gumman gör de <3 vill värkligen hör dig sjunga :)

2009-01-12 @ 20:55:47
URL: http://bernhus.bloggs.e
Postat av: Johanna <3

hihihi aa kankse vi får se ;)

2009-01-15 @ 17:33:24
Postat av: johanna

Var beräddda på att de låter HEEEMSKT i sånnafall xD

2009-01-15 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0