Basket och skola !

heelluu ;D
idag har jag varit i skola , Är så jävla sur :@ Idag var det typ någon som hade varit och rotat i min jackficka ? :S man baah va ?
Det visar sig att de har tagit busskortet ... och så har jag massa skolgofoton på min kompisar där så typ alla såg dem, Men asså jag vet inte riktigt vem det var som tog det ? En i min klass fråga om jag hade tappat bort kortet , så sa jag : Ja det har jag . En timma senare visar det sig att han har hittat det :S Jag tror inte direkt att han leter efter mitt busskort elr så , vi brukar inte så ofta prata äns, heheh ,men som typ var så hade ju han kortet , så nu är allt bra igen . Annars har jag inte gjort nåntong speciellt , baket träning ....
Men nu ska jag gå , puss puss / jooohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0