Härlig helg

Hejsan !
Nu har jag inte bloggat på länge.Men här kommer lite kort fattat vad som hänt.
Fredag,åka båten till sthlm,träffa våra grannar vi ska sova hos.Träffade också Zara och Martina.Kul! Lördag,Klockan 2 började jag träna i kyrkan med Ulrika.Klockan 3 började bröllopet.Det gick faktiskt jätte bra.Gjorde inte bort mig iallafall.Efter bröllopet grillade vi.Mysiiigt! Söndag,Åkte och shoppade i stan med familjen vi sov hos och min familj,bilder kommer sen på vad jag köpte.Sen efter det åkte jag till vällinby,mötte Martina Erica och Louise där.Vi fikade och shoppade lite.Köpte ett par öronhängen. Måndag,Åka med tomtits med gamla klassen.Det var jätte roligt att träffa alla igen och så.Sen på kvällen vid nio kollade jag och Zara på twilight.Den var faktiskt riktigt bra! Tisdag,åkte båten hem,Ja och sen har jag inte hunnit göra så mycket änn! I nästa inlägg kommer lite bilder !
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0