Wednesday !

Hejsan.
Idag har jag varit i skolan. INget speciellt hände. Sen när jag kom hem var inte mamma hemma och jag hjade ingen nyckel .... ! Det värsta var ju också att jag höll på att kissa på mig med . Not so fun ! Ah sen ringde jag mamsen , då var hon på Jusk men hon var klar nu så hon åkte hem på direkten. Sen i kväll ska jag titta på Visby Ladies match med laget . Ska bli väldigt kul. De ska ska möta Sundsvall .min gamla tränare i blackeberg har börjat spela där. Men jag vet inte riktigt om det är det laget :O .
Outfit:





Kommentarer
Postat av: martina

gud vad fin gumman <3 saknar dig som in

i helvete !! :D måste ses snart <33 love

you alot

2009-03-11 @ 15:21:39
URL: http://martinacarlssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Saknar dig meeeeed !

hoppas vi ses snart ! <3

Love yooooooooooooou !!!!!!

2009-03-11 @ 15:33:07
URL: http://mydaays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0