händelserik helg

Hejhej bloggen nu var det väldigt länge sen jag skrev . Men som sakt så har jag spelat två matcher i helgen. Det första började med att vi skulle samlas kl halv sju på morgonen vi termenalen.Hela laget hade kommit utan Lasse " tränare". Så vi började bli nervösa och oroliga. Sen ringer Sofie lasse ....
Då hade han tydligen försovit sig. Inte så kul för han hade vaknat när hon ringde . Sen så sa alla som jobbade på båten att vi var tvungna att gå ombord nu . Men Lasse var ju inte där så vad skulle vi göra ? Lasse hade ju inte någon bil så han fick ringa en taxi. Pappa ringde han igen efter 5 minuter . Juste jag har glömt att säga att min pappa skulle följa med också . Efter som att jag e ju ny och så . Då sa Lasse att han kom om tre minuter . tanterna vid termenalen sa aaah max ! as sura :S
Sen kommer han in som tur va . Han var heöt blev i ansiktet och vinglade när han gick . Laget sprang ombord pappa hjälpte lasse . Lasse var sjuk tydligen. Men sen på båten så fick vi fixa nån som jobbade med vården eller nått . så då hjälpte det Lasse . Men han kunde inte följa med oss till Esklstuna och norrköping. Vi åkte vidare menas han fick åka in på lasaretet . jätte läskigt . vi viste ju ingenting typ ! Han hade fått blodförgiftning och hjärnhinneinflamation. Vet vekligen inte hur ? Men sen åkte vi buss till stlm c .Då spydde Linda på bussen . haha hon mådde illa . men hon blev bättre sen . Sen förlorade vi första matchen med 12 poång . VI var väldigt nöjda för det var serieledarna. Sen van vi mot norrköping . Vi spelade i en av Sverigest störta basket hall !! den var as stor !  Jag ska visa bilder sen !
Ha det bra puss !

Kommentarer
Postat av: Lindaaa<3

Jätte gullig bild på oss verkligen jag menar det eeler inte:)

Var du tvungen att skriva att jag spyde..!?

puss<3

2009-03-12 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0