Hemma från Stockholm

hejsan, nu var det länge sen!
Stockholm var roligt,men har saknat  ön! Det är så jobbigt när vi bodde på Drottningholm man var tvungen att åka buss/bil till allt,det blir tröttsamt.Här på Gotland kan jag ju bara gå eller cykla till stan och alla kompisar.But whatever,idag har jag varit på tofta strand,mysigt men as kallt i vattnet.Usch vad kallt det var,haha.Sen badade jag och Tillie och Ella i poolen typ resten av hela dan.Nepp nu ska jag inte skriva så långt,det blir ju så långtråkigt att läsa.Men vi ska till Burgsvik i morgon tror jag så det blir inte så mycker blogg tyvär.
Jusste har ni hört av som hänt med "Pop kungen" michael jackson,han dog i natt! Fy vad hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0