tooodaaaaay

hejsan bloggen
Idag har det varit en helt okej dag , jag fick sluta 13,00 efter som jag skulle till tandläkaren. Det gick bra hos tantläkaren hon sa faktiskt att jag hade fina tänkder och inga hål eller nånting , haha nööjd ! ;D Men asså hatar när man får den dära as starka lampan i ögonen , de e obehagligt. Sen efter det åkte jag och mamma och gick ut med hundara , idag fick jag pengar 500 spen ! jippie ! Sen efter det så åkte jag mamma och tog en fika i Ålsten det var mysigt och gott ! Sen efter det så var vi lite shopping sugna ( eller iallfall jag ) så då åkte vi till vällingby , jag hittad ett par jenas och en t-shirt , kan lägga upp bilder sen kanske .
Men nu hörde jag precis att Sverige vann mot Slovakien , elr hur det stavas , bra jobbar grabbar ;D fast det var ju bara med 1 mål menmen ,
ha det bra / johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0