Tisadag

Heeejheeej !, idag ska jag träna :/ e inte så speciellt sugen på det jusst nu , är väldigt trött .
är det någon mer än jag som är väldigt trött på skolan jusst nu ? Jag känner bara att jag inte orkar kliva upp på morgonarna . Vill bara ha lov jusst nu . 
Är det någon som har hört talas om den här filmen ? "Wild child" är faktiskt lite sugen på att se den, den verkar bra .Det är Emma Robert som är huvutpersonen för er som undrar. Jag vet inte riktigt om den har kommit ut på bio än ? någon som har sett den kanske ?
Är det någon annan film som rekomenderas av folket ? Det var ganska länge sen jag såg på bio , så är lite sugen .
ha en bra dag !
 

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg! jag har faktiskt också tänkt att se filmen :)

2009-01-13 @ 18:29:11
URL: http://sofix.devote.se
Postat av: Zara

Jag har sett den filmen !

den är verkligen bra :D<3

2009-01-14 @ 15:58:40
Postat av: Anonym

aha aa jag vill också se den !!!!!!!!!

2009-01-15 @ 16:14:32
Postat av: Anonym

aha aa jag vill också se den !

2009-01-15 @ 16:14:41
Postat av: Elvira

Ha den filmen är värld att se,Jag har sett den och den är faktiskt bra.

2009-01-15 @ 20:03:27
URL: http://sweetandpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0