goodkvääll

för ett tag sen kom jag hem från basketträningen , träningen var okej. Det var en ny tjej som skulle testa i dag, hon hette typ Amilia , aa elr nått liknande. Jusst nu är jag fett trött, kommer nog somna tidigt i kväll, fast det är faktiskt skönt att vara trött på kvällen då somnar man så fort , och jag hatar att ligga vaken i sängen och inte kunna sova , usch det är HEMSKT !
Men nu ska jag nog vara på datan en tag till , sen ska jag nog krypa till kojs XD !
Puss på er alla ,

haha det var en gammal bild på mig och zaraj @ jag ser särbarns varning ut menmen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

taaaaa bort !

cp fula jävla cp unge där ! (jag asså)

ta bort bilden " :O

2009-01-20 @ 21:17:13
Postat av: johanna

haha nej Zara !!!! :D <3

jag e också cp unge

2009-01-23 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0