Fredag

hejsan hejsan ,
Idag är det våran tidigaste dag , YEEES ! vi slutade 12:40 , Sen efter det så åkte jag och Julia bussen hem , hon skulle till sin pappa så vi samåkte . Sen träffade jag Felicia på bussen då började vi snacka om allt möjligt typ ,haha
Sen så åt jag en Jordgubb & Vanlij paj på McDonald´s. Sen hämtade pappsen mig , och nu är jag häär !
Sen har jag glömt att säga att jag och familgen åkter till gotland i helgen.med Båten som går kl : 20,00 tror jag.
Jag är ledig på mån-tis as sköönt. På tisdagen ska jag hälsa på min nya klass på Gotland i lyckåkerskolan . Det ska bli väldigt spännande , för er som inte vet ska vi flytta till Gotland den 18 fedruari .
Jag hörde att i min nya klass så är det 14 killar och  7 tjejer , mycket killar va ? haha men det kommer nog bli bra tror jag.
liten outfit ;




tog ingen bild på byxorna ,
tröja : MQ 200 kr halva priset så den hade kostat 400kr annars
 Puuss


Kommentarer
Postat av: karin

hej ^^



vettu, i min klass e de 10 killar och 20 tjejer... :) jag tror tjejer gillar att sjunga mer=)

2009-01-30 @ 15:47:36
URL: http://mimmiisa.blogg.se/
Postat av: cassi

usch johanna vill värklligen inte att du ska flyttar :( längtar INTE tills den dagen:(

2009-01-30 @ 22:13:46
URL: http://bernhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0