Fredag lördag söndag

ooj nu har jag inte haft tid att skirva nånting på ett tag , kan börja skriva om fredags : efter skolan skulle jag och massa kompisar på ett disco , de var fett lite folk så vi gick till sentrum och tog busen hem , vi kom hem vid 12 , Sen var jag fett trött så jag somnade. Lördags ; Det började med att jag skulle spela en match , vi skulle möta Haga . Vi vann ! sen åt jag Pappa Ella Linnea Martina & pelle på McDonalds , gooott ! sen efter det åkte jag och pappa för att köpa lördagsgodis till mig , då kom My Linn Anna Agnes fram och överraskade mig , jag var helt förvirrad , pappa bah : ska jag gå nu eller ? jag baah : men hur kommer jag hem då ? då berättade de allt , då visar det sig att jag skulle titta på bio och sova över med dem , de hade en slaks överraskling "fest" eller vad man ska säga , hhaha
Vi tittade på bröllopsduellen det var väldigt bra ( rekomenderar ) Sen åkte vi hem till anna och åt tacos med mera ,
så nu sitter jag här dagen efter .
Idag ska jag typ få gäster eller asså de kommer några som ska fika här typ sa mamma .
Heejdåååå på ett tag ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0