Äntligen fredag

hej kom nyss hem från skolan , åkte buss hem med Julia Robin och Felix idag. Idag har jag inte gjort något speciellt ,

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag heller , kanske titta på Let´s dance .. Fasst det brukar vara lite lång tråkigt
Men ja vi får se.
men jusst nu så äter jag en muffins som min lillasyster och pappa bakade igår , as gott !

kommer ingen dagens outfit idag , har inte orkat ta kor eller så på ett tag !
ååh jag hatar att vara trött ,asså jag är på humör att hitta på något kul men jag orkar typ inte :/ fett jobbigt asså ,
Någon annan som ska hitta på något kul idag då ? Det är ju fasen fredagskväll , hahah
Men nä nu ska jag sluta skriva för nuet ,
XXX johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0