tillbaka

hejsan hejsan ,
I går kväll klockan 9 ungefär kom jag hem från gotland, Jag har haft det väldigt bra , träffat nya klassen och så.
Sen sov vi i vårt nya hus för första gången , nu som först fattar jag hur beroende man är av tven och datan , det e helt sjukt.Vi hade typ inget att göra på kvällen i nya huset för vi har inte flyttan in tv och datan än , jag är ju van vid att titta på tv eller vara data jusst då . Men sen började jag väl vänja mig , haha men nu kan jag ju sitta vid datan och kolla på tv igen . Alla bilder och sånnt från gotland har jag inte hunnit ladda upp än men det kanske kommer .
Idag snart ska jag på träning åker buss tsm med Erica.
 
Jag idag , helt CP bild !

Kommentarer
Postat av: karin

hej Johanna, va snygg design!! du kanske inte vill att jag kollar på din blogg typ hela tiden, men jag har typ inget annat att göra... :) kan inte du säga hur man designar sin blogg för jag kommer värkligen ingen vart!! jag fattar typ inte... .____. ses kanske. //Karin i 96 Allstarlaget...;D

2009-02-04 @ 18:46:48
URL: http://mimmiisa.blogg.se/
Postat av: johanna

hej karin ,

det är okej att du tittar ;D

altså de var inte jag som fixade min bloggdesign en kompis hjälpte mig .

men vad hetet din blogg ?

2009-02-05 @ 16:32:52
URL: http://mydaays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0