söndags morgon

hejsan hejsan bloggen ,
kan berätta lite vad jag gjortde igår , först gick jag ju till Zara då lyssnade vi lite på musim tittade på gamla bilder och typ dansade och tog kort aa allt möjligt. (lägger kanske in bilder sen) .Sen hade jag glömt att vi skulle äta midda hos våra grannar , men Zara skulle ju vara med så vi gick upp dit efter ett tag . Då träffade vi Martina . aa jag hade kul iallafall , tittade lite på melodifestivalen , jag tyckte Emilian var bääst .
Sen nu idag har jag två matcher , asså det borde räcka med en ju . menmen det första börjar kl.12.00, Sen den andra kommer jag inte ihåg .

Vi igår

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag kommenterar för fullt här juu ! :)

men den andra matchen börjar ju vid 16.45 men samling 16.00 ;)

2009-02-08 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0