Saturday

hej hej ,
I går sov jag Martina Lollo och Erica över hos Erica , det var kul.  Vi gjortde typ inget speciellt. Sen på morgonen hade jag match kl ; 08.30 ju,  Not so fun ! eller om man kan säga så ? haha
Aja det var sista matchen för mig , för jag flyttar ju på onsdag till Gotland . Som typ var van vi , vi vann väldigt stort kommer inte ihåg var det blev men vi vann typ med 32 p , Det betyde att mitt alg blev uppflyttat till elit A , altså den bästa serien typ , haha riktigt cooooolt ;D
Sen efter matchen hade vi bestämt att vi skulle titta på bio,  vi skulle se " I taket lyser stjärnorna " den var riktgt bra faktiskt , man blev lite tårögd. 
Jag vet inte riktigt vad jags ka göra ikväll , kanske göra nått med martina lollo cassandra erica aa elr nått sånnt .
ooj jusste Glad alla hjärtans dag ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0