:D

hejsan !
Nu har jag inte skrivit på 1000 år känns det som , har ju flyttat till Gotland nu .Så vårat internet kronglade.Men nu har pappa typ fixat det , yees !
Asså gud vad hemskt det var att säga hejdå till alla , det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv tror jag ! Nu på senaste tiden har jag typ gjort hur mycket som helst , så jag orkar inte riktigt sitta och berätta allt. men här kommer lite bilder som förklarar lite iallfall ;D
Saknar alla skiit mycket ! <33333333333333333333333333
tusen pussar från johanna !

jag efter skolan

mitt rum alldeles tomt

flyttlasset

sista kvällen med kämpe, regnells och Carlsson , martina var tyvär nte med på bilden .

på gotlandsbåten , jag och ella

jag somnade as snabbt på båten , vi kom iland kl halv ett typ .

nästa dag började vi med att fixa alla saker , jag fixade mina kläder , det här är inte alla kläder med vissa .

halv färdigt rum , man ser inte så bra och det är inte klart än .

kommer mera bilder snart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0