Hej ni!

Helloj !
Idag har jag varit i skolan,lite vanliga lektioner i dag,förut om sista som va frivillig,det var kör.Faktiskt väldigt kul.efter som jag älskar att sjunga och sånnt.idag har jag träning,klockan 8.Men är inte säker på om jag ska gå på den,för har haft så jäkla ont i halsen hela dagen och nysigt(eller va det nu heter) Får se om jag blir bättre.Men vill så gärna för vi kommer få en ny tränare.Hihi spännande.
Tittade föresten på "män som hatar kninnor" igår kväll som vi köpte.Den va ju väldigt bra,lite läskig ibland.men för det mästa skit bra!

Puss puss Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Laila

haha nawh du är för söt :) <3

2009-08-31 @ 22:49:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0