Innebandy !

Heej !
Idag började det med att Luna kom till mig klockan 7. Då cyklade vi till Södervärnshallen där vi skulle spela alla matcherna. Det gick super bra ! Vi vann av alla lagen i Visby. Så vi är typ i final ! Jippi ! Vi var bara 6 som ville vara med men det gick ju bra ändå ! haha ! Sen efter vi spelat klart så åkte jag Luna mamma Ella till Max och åt. Sen så gick jag och Luna till Anna och var där typ nån timme eller så. Ja och sen skulle Luna hem.
Hahah alla ser lite flummiga ut ! Särskilt jag !





Kommentarer
Postat av: Cassandra

jag visste inte att du spelar innebandy? <3 saknar dig <3

2009-04-08 @ 20:06:42
URL: http://bernhus.blogg.se/
Postat av: Mamsen

4-0 vann ni med =)

2009-04-13 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0